Styr och ställer med Josefines födelsedagsfest som ska va imorrn här på Nedre Slottsgate 3B

God kväll ! Idag är det dan före Josefines 20årsdag och imorgon ska det självklart firas med att vi har en födelsedagsfest för tösa* Ja, det blir nog trevligt och många bilder ska tas så ni kan få se hur en riktig födelsedagsfest ska se ut ;)

Imorrn blir det att gå upp tidigt för då ska man fixa sig och göra sig fin för interljuven som äger rum 10:00 så man ger ett bra första intryck. Jag hoppas verkligen det går bra så att man kan få komma igång och få börja jobba nästa vecka, känner att jag vill känna trygghet i att man verkligen är i norg för att tjäna ihop pengar till en resa och att man inte bara är här och spenderar.
Hur det går för ni reda på när jag har kommit hem, det lovar jag er, men kom bara ihåg att hålla tummarna för mig.

Fick föresten mitt skattekort idag men tyvärr så står det att jag ska skatta 36% av lönen som jag kommer att tjäna, vilket jag tror inte kan stämma? Jag mena det skulle innebära att jag skattar mer i Norge än vad man gör hemma i Sverige, och så ska det väl inte va eller? Nej jag ska ringa skattekontoret imorgon och fråga dem för jag menar Maja och Josefine hade också så hög procent förra året men iår ska de endast skatta 26-27 procent. Trodde att man som svensk skatta mindre första åren och inte mer, men jag kan ha fel men bäst att kolla upp saken så man är helt säker på att det går rätt till. 

Nej nu ska jag försöka få igång nån serie på internet om inte det krånglar som vanligt :P 
Har en fortsatt trevlig afton / Nina 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0