Fredag :)

God kväll .. Idag har det varit en sån där dag som man har hunnit med en hel del saker.
Dagen började med att Maja och jag hade ställt klockan på 09:00 för att vi skulle gå till svenska ambassaden. Ja, jag var ju som sagt där en sväng igår men inte fick man ut nått pass då inte, nej och samma visa trodde jag ett tag att jag skull få uppleva igen. Ni förtår jag kom dit och gick fram och bad om mitt pass och då kläcker de ur sig att jag måste betala en till agvift för att få hämta ut passet, och inte hade vi med oss några lösa pengar! Som tur var min mamma en ängel som vanligt så hon förde över pengar till kortet och allting löste sig, så jag fick efter lite sura miner till dem på ambassaden ut mitt pass :)  Efter att ha tagit oss in till centrum igen så begav vi oss direkt till skattekontoret för att fixa alla papprerna där. En halvtimmes väntekö fick vi stå ut med innan vi äntligen fick gå hem för att käka frulle/lunch. Tre timmar var vi ute på vift och på två av dessa timmar så rörde vi oss hela tiden så lite motion har vi allt fått idag :)

Nästa fredag har jag lyckats få Interjuv på hemtjänsten så nu håller vi tummarna för mig också :)

Vad som händer just nu i Oslo är att Maja,jag och Josefine ligger och lyssnar på grannens musik som dunkar så pass mycket så att våra köksluckor vibbrerar :D fest gissar vi på och vi verkar inte vara bjudna :P men vi tänkte ändra på det och smyga in i våra heta myskläder och säga är det *partyparty* haha nej då vi ska allt hålla oss här inne och bara mysa. Vi har redan sett två filmer och ätit chips och glass :) 

Imorrn kommer Tina och Wille + flyttlaset och det ska bli så kul :)

Ha en fortsatt trevlig kväll nu :) Puss och kram


Kommentarer
Postat av: Patrik

Vadå mamma förde över pengar?? det var väl jag som fattig student som fick föra över :D

2009-09-13 @ 16:15:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0