Ond arm och ny färgat hår + ny dator !

God morgon på er alla.
Hoppas ni har sovit gott, min natt har varit helt okej, som de senaste nätterna. Jag sover jätte skönt och så men jag blir väckt ett par gånger om natten av lilla söta Samuel som har haft feber och vill till mamma.
Men vad gör de när det är ett så gulligt charmtroll som väcker en och bara vill få lite närhet av sin kära mamma.

Igår var jag hos frissören och färgade håret, först avförning och sen la vi in en färg som skulle ta bort de mesta av de röda partierna. Jag var ju mer åt brunsvart än brunt så resultatet på håret kundre väl kanske inte bli bättre när man blev tvungen att utföra moment som inte skulle slita allt för mycket. Jag hade säkert kunnat bli mycket ljusare men jag tar helldre ett steg i taget så inte håret går av :P sÅ min färg nu är väl någon röd/guld/brun färg som ska tonas ner med silverschampo/balsam som jag har köpt! Sen blir det nog till at slänga in slinger före de att jag reser utomlands, sen får också solen i Thailand göra verkan. ¨

Pappa och mamma kom hit sent igår kväll. Jätte mysigt och trevligt, plus att de hade med sig min nya dator :) PÅ tal om datorn så var den väl nästan som jag hade föreställt mig, den vara bara lite mindre än vad jag hade tänkt mig och knapparna var inte så sköna att skriva på som jag hade hoppats :D men den är helt okej!

NU ropar dem på mig att det är frukost, men jag skriver säkert lite mer ikväll. Ha en underbar dag ute i snön, vi ska nog ut och åka pulka! / Nina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0