Bilder på vår nya lägenhet.

Nu äntligen ska ni få se på hur vi bor, skillnaden mot att vi nu idag bor 3 personer på 90kvm mot att vi tidigare bodde 6 personer på 56kvm. Kan säga er att det är luftigt, mer hemtrevligt ovh betydligt mycket skönare med att få plats med allting som man behöver ha i ett normalt hem.

Jag tänkte börja med att visa er hur vår hall ser ut som man kommer in i , den är väldigt lång och rymlig, den består mestadels av väldigt stora spegelgarderober som går längst med hela hallen.

Hall bild 1



Hall bild 2

Hall bild 3

Hall bild 4



Sen nu tänkte jag visa bilder på badrummet som ni kan se är rakt fram ifrån att man kommer ifrån hallen.

Badrumsbild 1



Badrumsbild 2



Badrumsbild 3



Badrumsbild 4



Badrumsbild 5



Badrumsbild 6

Nästa rum blir att få se in i tvrummet, det ligger till höger när man är i hallen.

Vardagsrumsbild 1

vardagsrumsbild 2



Vardagsrumsbild 3



Sen har vi en balkong som är längst in i vardagsrummet och tog två bilder där, den ser dock inte så fin ut just nu men det är trots allt vinter :)

Balkong bild 1



Balkong bild 2



Sen kommer bilder på vårt kök, det ligger i vänster om toaletten när man är i hallen

Köksbild 1



Köksbild 2



Köksbild 3



Köksbild 4



Sen kommer våra två sovrum, först kommer bild på mitt och Josefines. Färgen kanske inte är den bästa men vi har försökt göra det så mysigt som det går.

Josefines och mitt sovrumsbild 1



Josefines och mitt sovrumsbild 2



sen kommer Majas sovrum, ja hon fick ett eget rum eftersom det var hennes önskan.

Majas sovrumsbild 1



Majas sovrumsbild 2



Majas sovrumsbild 3

Så det var alla bilder som jag har lyckat ta på bår lägenhet, fin va? Det är vi själva som har köpt alla möbler och all inredning. Vi är inte helt färdiga, lite små saker fattas som t.e.x gardiner i köket eller en tavlor i våra sovrum, men en bra början eller hur :)? Föresten la ni märka till de två tavlarna som syns i vardagsrummet? Det är faktiskt jag och Josefine som har varit kreaktiva och målat dessa, den med vit bakgrundsbild är Josefines och den andra med rödbrun bakgrund är min. Riktiga konstnärer eller vad säger ni?

Josefines tavla



Min tavla



Nu ska jag betala lite räkningar, usch usch.. mkt pengar som har gått åt i Januari! Och ännu mer ska spenderas.. Ni får ha en fortsatt trevlig helg, saknar er alla där hemma. Puss och kram / Nina


Kommentarer
Postat av: Micaela

Heej Gumman!! åååh va fin lägenheten är! Hoppas ni har det bra! Tänker på er och det skulle vara kul att komma och hälsa på er :) Ha det gott!!! Puss o Kram

2010-01-27 @ 18:31:12
URL: http://micaelasstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0