Tick tack, tick tack ..

Tiden bara rinner iväg och nu är det helg igen, det firar jag genom att ta en kall öl tillsammans med Maja.

Imorgon får jag besök ifrån Sverige, herr besök... Dennis ska komma och hälsa på, ja trots att det är som det är mellan oss. Ja nog pratat om det, nu byter vi ämne till att vi imorgon äntligen blir av med den gamla lägenheten. Vi har beställt en städfirma som ska komma och städa den, vi känner att vi är fem personer som lägger 280kr var för att slippa städa den äckliga lägenheten, det är för oss värt varenda krona. Jag vill bara slippa se den och bara fokusera på vår nya, det är så mycket jobbiga minnen och händelse i den förra så att man vill bara få gå vidare. Maja ska träffa hyresvärden och fixa depon, så snart får vi in 5600 norska kronor var på kontot :) Sitter fint nu när vi ska betala ut en ny depoavgift på 14000kr var :P Ja man har ett säkert sparande när man blir tvungen till att lägga ut pengar, så länge man inte förstör lägenheten man hyr. Men det skulle vi aldrig göra, iallafall inte med vilja.

Jag har inte så mycket mer att säga, nu väntar Maja på mig och jag ska ge henne sällskap*
Ha en fortsatt trevlig kväll.. om mindre än en vecka så är jag i Sverige, men inte i min hem ort, utan nej jag ska till staden Göteborg. / Nina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0