Mår som man förtjänar

Jag kan väl inte påstå att livet är på topp just nu och bättre kommer det inte att bli, nej tvärt om betydligt värre.
Det känns som det inte spelar någon roll längre om jag skriver om det här på min blogg eftersom vissa har redan öppnat käften och spridit fakta, samt kommit med falska anklagningar. Jag tycker att det är ett omoget beteende och inte minst elakt, ja människor visar sin rätta jag i pressade och svåra situationer. Jag är så glad och stolt över att min familj och mina riktiga vänner beteer sig som man ska göra, stötta och ha förståelse.

Jag ska vara helt ärlig nu och erkänna att det här har nog varit mitt svåraste och jobbigaste beslut någonsin. Det riktigt skär i mig när jag nu har blivit tvungen att gör ett val, även om jag insett att det är det bästa för mig. Jag är rädd och nervös över hur det ska gå nästa vecka, det kommer göra ont både fysiskt och psykist. Jag är också rädd för hur jag kommer att känna och må sen, går livet vidare som förut, eller blir det svårt att komma tillbaka till det gamla så man måste bearbeta och sen börja på ny kula? Ja det är mycket som jag tänker på just nu och man måste försöka vara stark, motgångar ska göra en starkare, eller hur? Jag minns fortfarsnde bilden i mitt huvud, nästa gång jag ser något liknande så ska det vara den dagen jag vill att det ska finnas där*

Nu ska jag försöka vila lite, innan jag ska vara kreaktiv ovch göra något av dagen, iallfall så gott det går. / Nina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0